torstai 21. lokakuuta 2010

Aina ei voi mennä putkeen, ei edes joka kerta :P

Eli aiheena eiliset rauiotreenit. Mieluusti jättäisin kyllä kirjoittamatta, mutta puretaan nyt sitten..

Hallittavuus radalle menossa oli mahtava; neiti seurasi kauniisti ja jäi paikallamakuuseen hyvin.

Siitä se alamäki sitten alkoi. Alueena oli ala-, keski- ja yläkasa. Etsintäsuunnitelma meni näin; alakasa, keskikasa ja yläkasa.
Aloitettiin alakasan läpikäyminen, ulkona oli niin pimeää, ettei eteensä nähnyt. Mulla oli toki fikkari, mutta sillä sohiminen häiritsi mua vielä enemmän. Sateesta johtuen maa oli myös hyvin liukas. Pimeää, hankala maasto ja liukas keli.. Ei hyvä.
Heti alussa ohjasin Beaa liikaa, mä vaan halusin olla varma että se käy tarkasti alueen läpi.. En nähnyt missä koira menee varmaan puoliakaan etsintä ajasta. Siksi siis kutsuin sitä luokse. Virhe sekin. Mä myös itse päättelin missä maalimiehet on, virhe sekin. Sekosin alueen läpikäymisessä, virhe sekin. Eli mä treenasin eilen raunioilla virheiden tekoa, jotta muistan oikein hyvin sitten jatkossa, mitä ei saa tehdä. Bea pelitti tapansa mukaan ihan loistavasti, nenä toimi ja haukutkin tuli hyvin ulos :)

Hieno koira, huono ohjaaja. Kai ohjaajille on iha normaalia tulla välillä näitä taantumia. Ensi kerralla paremmin.

1 kommentti: