keskiviikko 29. syyskuuta 2010

tokoilua pitkästä aikaa


Tokotauko on tehnyt Bealle hyvää ja saalilla palkkaus tuottanut tulosta. Neiti on täpinöissään treenatessa, mutta oikein hyvin hallinnassa.

Tänään harjoiteltiin liikkeestä seisomista ja muutaman harjoituksen jälkeen sujui hyvin. Jotta liike sujuisi moitteetta, tehtävää on vielä.

Seuraamista käännöksineen ja tahdinvaihtoineen otettiin myös. Likka oli oikein tiivis ja innokas, hyvin kontaktissa. Vasemmalle käännyttäessä mun on hiukan hidastettava, jotta neiti tajuaa että nyt tulee käännös vasempaan.
Pysähtyessä on salamana perusasennossa.
Juoksussa pomppii hiukan aluksi, mutta tasoittaa pian. Oikealle käännökset on ihan pala kakkua ja täyskäännökset sujuu hyvin.
Hitaassa käynnissä meinaa peputtaa, joten mun on muistettava ottaa siinä pitkiä askeleita.

Paikallaolossa Bea antaa kiertää itsensä ympäri, myös 3m sen taakse saa helposti mennä. Meinaa ennakoida perusasennon, joten vapautuksia suoraan maasta pitää muistaa tehdä.

Luoksetulosta seisomista ja siitä uudestaan luokse perusasentoon tulemista otettiin myös. Likalla oli oikein hauskaa ja muutaman toiston jälkeen sujui todella hyvin. Vähän käsiapua tarvitsee vielä.

Luoksetulosta maahanmeno ja siitä perusasentoon tulo sujuu oikein hyvin.

Tehtiin myös eteenlähetystä ja siitä kesken matkan käskin Bean maahan. Sujui todella hyvin, olin ihan positiivisesti yllättynyt!

Sitten otettiin tietenkin kaukoja, -istu-maahan-istu-maahan. Ei tuota bealle ongelmia :)

Loisto treeni! Lisää näitä ja kohta mä voin olla niin varma mun koirasta, että saatan jopa uskaltautua kisoihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti