torstai 18. kesäkuuta 2009

Pienistä jutuista iso apu, treeniä kuumuudessa

Käväsin huonosta voinnista huolimatta Bean kanssa pihalla treenaamassa. Otin nyt aluksi 5min vaan askeleen seuraamista ja perusasennon hinkkaamista. Tämän jälkeen otin pidempää seuraamista, tommosta 10 askelta. Jumankekka, likka seurasi samalla tavalla kun pikkusena! Kuono mun jalassa kiinni ja tiivis katse muhun :D Ei mitään löysäilyä missään vaiheessa treeniä. Otettiin myös muutama käännös vasempaan, mä olen siinä niin huono. Nyt se kuitenkin onnistui ihan hyvin mulla sekä koiralla :) Ja jottei olisi koko treeni mennyt ihan hirmuseksi viilaamiseksi, niin otettiin liikkeestä maahanmeno ja istuminen. Maahan meni hyvin, mutta istumisessakin ois mennyt maahan. Ei auttanut kun ottaa muutaman kerran ihan vaan istumista ja kokeilla uudestaan. Sitten se sujuikin. Mä olen tyytyväinen, todella tyytyväinen. Toi sen suraaminen ja keskittyminen on nyt ihan huippua. Se pistää itsensä ihan totaalisesti likoon.

2 kommenttia:

  1. Kukas Bea on viralliselta nimeltään tai onko paimenrekisterissä? Voin lisätä bc-linkkeihin niin virallisen nimen kanssa laitan..

    VastaaPoista
  2. mahtavaa :) saisit viilailla meidänki koirien kans xD

    VastaaPoista