keskiviikko 21. lokakuuta 2009

helsingissä raunioitumassa

Oltiin siis Helsingin radalla treenailemassa. Mä olin tosi tiukka ja lapsonen sai liikkua eteenpäin vaan löysällä hihnalla. Seurautin sitä jonkin aikaa ennen meidän etsiskelyvuoroa ja seurasi ihan loistavasti hyvällä kontaktilla. Sitten Bea pääsi harjoittelemaan taas ilmaisua ennen etsinnän aloittamista ja haukkuikin kivasti. Sitten yritin seurauttaa sitä radalle ja hittovie, se seurasi ja todella skarpisti! Ei mitään "pää viidentenä jalkana hihnan päässä riehumista ja riekkumista" vaan kunnon toko-seuraamista, jee! Seuraavissa treeneissä ei varmasti samaa tapahdu, niin revitään nyt tästä iloa siihen saakka. :D
Mä olin ihan hukassa kun koko paikka oli täysin vieras, että mikä se alue nyt on ja mitäs muuta.. Mutta hyvin se meni, en mä pilannut Bean hyvää etsintää vaikka välillä sitä huutelinkin, kun se on ihan sitä mieltä että jos on haju niin mammaa ei nyt kuunnella vaan tehdään homma loppuun ja kysytään sitten että mitä asiaa, hyvä.

Kaikinpuolin jäi tosi kiva fiilis treeneistä, seuraavia odotellessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti